Pozdrav ekipa, rundown je tu sa malim zakašnjenjem. Prije nego li krenemo želio bih se zahvaliti esports.hr ekipi koja mi je omogućila sudjelovanje  u ovako velikome projektu.

 Legenda

buff   +++

nerf    —

 QoL – quality of life


oracle lens

Oracle Lens

COST 475 gold 250 gold
Ova promjena bi trebala imati dosta veliki utjecaj kada se pređe u fazu kada se timovi počnu skupljati za team fightove, prije je trinket upgrade bio preskup i jedino bi ga support kupio za vision control oko barona ili zmaja gdje češće ima vise wardova, a ostali članove tima bi ga tek uzeli kada bi imali full build. S ovom promjenom, vjerojatno ćemo u LCS-u, ali i u soloq sve češće vidjeti sweeper upgrade jer je najbolji trinket kada vaš tim ima prednost i treba kontrolirati vision.
Druga stvar je ta da su posljednjih par patcheva pojačali  žuti i plavi trinket te im je cijena 250 golda. Pošto su trenutno  sva 3 trinketa podjednako jaka, valjalo je staviti svima jednaku cijenu.

Sona

Sona

Sona’s base stats bugfix

#marketing #bigsorry
BASE ATTACK DAMAGE 50.04 52.04
BASE MOVEMENT SPEED 325 330
BASE HEALTH 482.36 497.6
HEALTH GROWTH STAT 77 70
BASE MANA REGENERATION 9 mana per 5 seconds 8.1 mana per 5 seconds
MANA REGENERATION GROWTH STAT 0.4 mana per 5 seconds 0.65 mana per 5 seconds

Ahri

Ahri

AhriOrbofDeception – Orb of Deception
55/60/65/70/75 mana 65/70/75/80/85 mana
malo manje Q spamanja za Ahri što odmah znači i manje healanja passivom, ništa preveliko, ali  osjetit će se prvih par levela.
AhriFoxFire – Fox Fire
NEW  DO A BARREL ROLL  – Fox-Fire’s rotation speed has been increased by ~30%. This means if Ahri’s hitting a champion with Fox-Fire at maximum range, she won’t have to wait as long for her other Fox-Fires to rotate closer.
+++ QoL promjena za W
DAMAGE    50/80/110/140/170 magic damage 40/65/90/115/140 magic damage
ACQUISITION RANGE    650 550

 —  ovdje su praktički više manje vratili W dmg jedan patch unazad jer su definitivno pretjerano pojačali  spell, ovo će naravno dosta oslabiti Ahri jer je to bila kompenzacija za micanje DFGa i dmg amplificationa sa charma.

AhriTumble –  Spirit Rush
ACQUISITION RANGE  700 600
+++  acqusition promjena kao i na W spellu  bi trebala Ahri omogućiti da se W i R brže  kreću do targeta.

Azir

Azir

EMPEROR :
BASE ATTACK DAMAGE 49.704 52
– iskreno mi uopće nije jasno zasto je ovaj ” buff ” napravljen pošto azir jako rijetko auto attacka i to je jedino tada kad je pod svojim turretom, a s ovako malim base ad-om i dalje ne može last hitati miniona nakon 2 turret shota na melee miniona ili 1 na range miniona. Ako su već tražili da mu vrate nešto zauzvrat što su mu skinuli ~25% ukupnog dmga i smanjili range, trebali su ili uraditi negdje drugdje u base statsima jer su vrlo loši naspram drugih championa ili jednostavno manje stvari oslabiti.

AzirQ –  Conquering Sands

BASE DAMAGE 75/105/135/165/195 magic damage 65/85/105/125/145 magic damage

— ogroman Q dmg nerf

– uz ovoliko bugova koliko championa ima, Azir je trenutno po winrateu najslabiji champion u igrici sa samo 39% pobjeda.  Nakon sto su ga s ovim promjenama vratili na stanje kakav je bio tek kad je izašao na PBE, ima jedan od najjadnijih early gameova jer ima užasno los growth stat  i trenutno je kao vreća za udaranje. Skoro je čudo potrebno da dođe do late gamea di postane hyper carry. Glavni problem kod Azira je to  što ima overloaded kit s puno nepotrebnih stvari  i spada pod riotovu kategoriju : “naporan za igrati protiv” kao championi sa silence-om ili poke poke poke poput Hiemeradingera. Problem kod takvih championa je što su jako naporni u laning fazi, ali nikad vas neće solo ubiti osim ako ne napravite neku ogromnu pogrešku, ali ćete zato vrlo često gubiti na experienceu i creep scoreu. Kod takvih championa je također problem što najčešće automatski pushaju lane, na pamet mi odma padaju championi poput Malzahara ili Heimerdingera, nemobilni, ogroman dmg i lane push koji nema counterplay osim toga da protivnik ne napravi grešku ili da vaš jungler napravi šator na midlaneu. Takvi championi ako izgube laning fazu, za njih je game u 90% slučajeva game over i za njih nema povratka.

AzirW – Arise !

—  SOLDIER STAB RANGE~400 ~325 (we’re marking them as approximate values because they get very complicated)
TOWER BOMB DAMAGEThe tooltip values were incorrectly saying +0.6 ability power (it’s actually 0.7).
90 + (15 x level) (0.7 ability power) 50 + (10 x level) (0.4 ability power)
 – zasluzen nerf, double tap W u late gameu bi skidao turretu po pola healtha i to je bilo totalno apsurdno pogotovo jer ima vrlo jak siege, umjesto  range nerfa  su trebali  ovaj dio W spella izbrisati u potpunosti.Q nerf je validan i može se igrati oko te promjene, ali W range nerf je ono što je Azira činilo Azirom, to je bio razlog zasto je imao donekle dobar laning phase. Trenutno sa ovakvim rangeom, ima problem sa last  hitanjem caster miniona iz dovoljno velike udaljenosti  i to mu stvara ogroman problem u puno  match up-ova. Ovaj champion će ostati čisti vic dok god ne poprave ogromne bugove poput  Q>soldier auto attack combo pa se champion self stunna na 1 sec i ne vrate nešto sto su mu oduzeli ovaj patch.

Diana

Diana

 DianaOrbs – Pale Cascade
ORB ORBIT   Pale Cascade’s spheres now rotate at roughly double the speed
Diana_Passive_LunarBlade – Moonsilver blade
CLARITY!  Now displays number of stacks and remaining duration.
–  QoL promjene za Dianu koje će dosta pomoci, a  W promjena bi mogla doprinijeti i  brzem čišćenju jungle. Promjena na pasivnoj bi trebala pomoći svima jer vjerujem da se svima dogodilo da točno u trenutku engagea istekne 3. passive AA, nikad više.

Fiddlesticks

Fiddlesticks

 Drain – Drain
TETHER RANGE  700 650

V4.15:

  • Drain.png Drain
    • Tether range increased to 800 from 750
Sneaky Rito… nije da mi smeta jer je ovaj champion definition of bs, ali ispada da su ga nerfali malo po malo do patcha 5.3  kada su mu napokon odlucili dokumentirati promjenu te još smanjiti range W spella. U budućnosti ce dobiti vjerojatno još koji nerf, a meni će bit drago zbog prljavih Fiddle mainova… jk jk. Ovo je dosta veliko za Fiddlea jer mu je to više manje jedini izvor dmga(barem sto se tice early level jungle skrimisha),a ako ima manji tether range, to znači da ce imati 1-2 dmg ticka manje jer će protivnik brže izaći iz rangea.

Gnar

Gnar

Gnar_Passive – Rage Gene

‘TIRED’ DEBUFF DURATION  13 seconds 15 seconds
2 sekunde što se tiče laning faze nije puno, ali će biti vidljivo u nekim dužim team fightovima ponajprije jer je Gnar skoro neuništiv sa full buildom  u mega gnar formi od svih defeanzivnih statova koje dobije.
MEGA GNAR DURATION  19 seconds 15 seconds (as a note, the tooltip originally said 15 seconds, but it was actually 19 seconds)
Kao i promjena gore, malo slabiji teamfightovi za Gnara, ali ništa pretjerano. Dalje bi trebao raditi ono sto radi najbolje, a to je cc lockdown u kombinaciji sa J4-om.

Gragas

Gragas

GragasQ

Q Barrel Roll

+++    BASE SLOW   30/35/40/45/50% 40/45/50/55/60%
 +++    MAXIMUM SLOW  45/52.5/60/67.5/75% 60/67.5/75/82.5/90%
Potpuno neznatan buff za gragasa, bolje išta nego ništa, ali smatram da mu samo trebaju vratiti Q u stanje prije patcha 4.13 koja bi Gragasa ponovo vratilo u život na top laneu ako išta. Možda i ponovo zaživi ako se Kennen vrati u metu zbog ovih buffova u 5.3 patchu jer je Gragasov ult daleko najbolji counter zajedno s Jannom za takve aoe ulte.

V4.13:

  • Barrel Roll.png Barrel Roll
    • Damage dealt to minions reduced to 70% from 100%.

Kassadin

Kassadin

 NullLance

Q – Null Sphere

 — DAMAGE   80/105/130/155/180 magic damage 70/95/120/145/170 magic damage
 10 dmga je totalno nebitna promjena i ne bi trebala utjecati ni malo na kassadina u ovom patchu, sljedećih par patcheva mu definitivno slijedi jos koji nerf jer je riot shvatio da se ponovo vrača u metu.

Kennen

Kennen

 KennenBringTheLight  W -Electrical Surge

+++ Electrical Surge now hits all enemies caught in Slicing Maelstrom, in addition to targets afflicted by Mark of the Storm (does not double stack, that’d be crazy)
Jako velik buff za Kennen, veći aoe burst damage tijekom ultimatea. Samo ova promjena bi mogla vratiti Kennen u metu ako uzmemo u obzir da se ciklus nerfova kreče u krug, championi koji su bili u meti se ponovo vračaju dok trenutno popularni dobivaju nerfove.

Nidalee

Nidalee

 ” Fixed a bug where Nidalee’s cooldowns were not properly set when switching from Human to Cougar form “
Bug koji su mnogi ljudi koristili igrajuci jungle,top,mid nidalee. svuda je bila overpowered zbog ovog buga i bilo je nemoguce dobiti bilo kakav trade protiv nje. Ako ste ju igrali u patchu 5.2 i sad, razlika je ogromna jer  su cooldowni tekli u cougar formi dok ste npr bili human forma. Urnebesno koliko je broken bila sa 40% cooldown reductiona.
Nidalee_Passive – UNDOCUMENTED CHANGE
Prowl’s tooltip now properly indicates that Hunted monsters are rooted for 2 seconds
Ništa novo, samo je Rito ponovo zaboravio zapisat. Ljudi koji su probali jungle Nidalee su mogli uočiti ovu promjenu.

Twisted Fate

Twisted Fate

CardmasterStack -E – Stacked Deck

Stacked Deck now builds on towers, but will not apply bonus damage
Ovo iako je gotovo pa nebitno, meni se jako sviđa jer puno ljudi podcjenjuje Twisted Fateov dmg early game, pogotovo u matchupima poput Kassadina, cilj je sto prije ispushati prvi turret dok Kassadin ne postane opresivan s R. Ovo će omogućiti dodatan poke dok se Kassadin ili neki melee champion pati sa last hitanjem pod turretom, te će takoder omogućiti manje onih trenutaka kada ne izađete dovoljno brzo iz turret rangea pa zbog toga izgubite mini trade koji je dosta značajan posto na midu najčešće imate samo 2 potiona jer se vrlo rijetko uzima flask.

Destiny

R – Destiny

BUT WILL THEY LISTEN? Casting Gate now sends an “on the way” ping (similar to Rek’Sai’s Void Rush)
love me some paint skils..
QoL Buff za Soloq card mastere..

Varus

Varus

VarusR

R – Chain of Corruption

MISSILE WIDTH 100 120
Ništa posebno, lijepo da tu i tamo buffaju champione u nadi da ih vrate u metu.. ( that skin doe )

Zyra

Zyra

ZyraGraspingRoots

E – Grasping Roots – QoL

Vine Lashers now display their range when grown

ZyraQFissure

Q – Deadly Bloom – QoL

Thorn Spitters now display their range when grown


Farsight orb

Farsight orb

Farsight Orb now drops a 60 second visible Farsight ward with 1 hit point at the target location. This ward is untargetable by allies.

Plavi trinket buff, neće se moci koristiti za teleport nego radije da osvjetljuje određeni dio mape 60 sekundi, baron/zmaj kontroliranje. Fora je u tome sto je vidljiv ( kao pink ward ).


Greater stealth totem

Greater stealth totem

Greater Stealth Totem now stores up to 2 charges. Stores 1 charge per 60 seconds.

Ovo je samo još dodatno poboljšalo već iznimno cost efficient trinket, mini sightstone, gg . Vrlo koristan trinket kada su item slotovi puni mid/late game.


3211

Spectre’s Cowl

HEALTH REGENERATION  100% base health regen 150% base health regen

Double ap kompozicije su sve češće i češće … ovime će se omogućiti raznolikost na top lane, odnosno smanjiti broj top lane mageva. Prvi koji mi padaju su na pamet su Lissandra i Kassadin.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes