Pozdrav, prije 3 dana izašao je novi Patch 5.4. Odlučili smo vam ukratko pojasniti i prokomentirati promjene i u ovom Patchu.

 

Janna

Janna

Janna_Tailwind

Passive – Tailwind

REMOVED  Tailwind no longer gives Janna bonus movement speed

 NEW  Tailwind now gives all allies in range a movement speed bonus only while they are moving toward Janna
 MOVEMENT SPEED  5% 8%
 RANGE  1000 1250
SowTheWind

W – Zephyr

BASE PASSIVE MOVEMENT SPEED  4/6/8/10/12% 9/11/13/15/17%

Manje sigurnosti za Jannu dok je W na cooldownu. Biti će brža dok ga ima, ali će ga morati koristiti malo sigurnije. Ovime Riot u potpunosti definira Jannu kao disegage championa( prije je bila odlična za counter engage zbog povećanog movespeeda za cijeli tim), a ne kao “chasera”  jer ce od sada njezin passive davati movespeed samo osoboma koje se kreću prema janni(kao captain enchant za bootse), a ona nije bas najbolji frontline champion.

Također su movespeed   s passivea pomakli na w kako ju ne bi uništili u potpunosti. Ovime su samo definirali njezinu ulogu i slažem se s ovom promjenom.



JarvanIV

Jarvan IV

General

BASE ARMOR  24 27

 

JarvanIVDemacianStandard

E – Demacian Standard

REMOVED Demacian Standard no longer grants passive armor to Jarvan IV

 Kompenzacija od 3 armora za cijeli komad spella stvarno neće pomoći jarvanu koji je vrlo popularan u ovoj meti jer se igraju engage kompozicije. Ako se uzme u obzir da je  J4 dobivao  10/13/16/19/22 armora besplatno sa svakim rankom spella pasivno, on ovom promjenom gubi 7 armora na levelu 1 što će dosta škoditi njegovom prvom jungle clearu pošto nema nikakav sustain. Ovo će dodatno naškoditi različitosti u jungli te broju jungle championa koji su trenutno vrlo dobri.


Kalista

Kalista

Kalista_Passive

Passive – Martial Poise

Kalista’s basic attack wind-up (the time between starting an attack and it firing)  now speeds up at 100% of her attack speed 66% of her attack speed

Povećano vrijeme  između Kalistih auto attackova, ovo će se najviše osjetiti early game dok Kalista ne završi core iteme za attack speed poput Botrka ili Hurricanea. Također će biti manje naporna jer će ju se nakon ove promjene možda i moći pogoditi sa skillskotom prilikom duela. tldr, manje utilitya za kalistu koja ionako pati od power creepinga.


Kassadin

Kassadin

RiftWalk

R – Riftwalk

RANGE  700 450
BASE COST  75 mana 60 mana
 … Skoro pa nemam komentara za ovu promjenu. Jedini razlog zašto je kassadin bio dobar  je  to da što se igraju double mage kompozicije. Njegova mobilnost + ” anti mage ” kit su mu omogućavali da postane late game čudovište kada  ap ratio na užasno lošim base damageom napokon dođe do izražaja. Ovime su mu totalno uništili mobilnost, a zauzvrat su kassadin mainovima pljunuli u facu opravdavajući ovako drastičnu promjenu tako da mu smanje mana cost za 15 koji se ionako stacka svakim riftwalkom te će kassadin ionako moći jedino skočiti,   kao i prije,do 5 puta ako je išao na tear +RoA ili 4 puta ako je išao samo  na RoAu. Kassadin je prije ovoga imao užasno lošu laning fazu, barem na midu, gdje bi ga svaki champion pushao na turret i kassadin ne bistvarao nikakav pritisak do levela 6. Nakon levela 6 bi  napokon postao koristan, ali s ovom promjenom većina meta championa če ga outtradeati jer je range toliko mali da je dovoljan za još jedan dodatni auto attack ili spell. Mislim da je ovaj champion poprilično mrtav kao i azir te da treba dobiti nešto više od bezvrijedne promjene na mana cost.

Katarina

Katarina

Katarina_Voracity

Passive – Voracity

Scoring a kill or assist will reduce the cooldown of Katarina’s abilities   Whenever an enemy champion dies within 3 seconds of Katarina dealing damage to them, her cooldowns will be reduced by 15 seconds

Još jedna promjena koja mi se sviđa ovaj patch jer su htjeli promjeniti katarinu u mobilnog ad bruisera koji bi imao manji burst, a više consistent damagea. Sviđa mi se jer će ovo potencijalno na papiru smanjiti broj reseta u teamfightovima, a i dalje će omogućiti dobrim katarina igračima da skupljaju te pentakillove koje  će ovaj put malo teže zaslužiti. Katarina  je ovime dobila malo dodatnog counterplaya barem za one timove koji nemaju nikakav crowd control. Ovo  ne bi trebalo imati veliki utjecaj na katarinu jer su joj ionako 3 spella aoe pa ako se dogodi neki brzi teamfight, reseti bi i dalje trebali dolaziti.


Mordekaiser

Mordekaiser

General

BASE HEALTH REGENERATION   8.37 3.37

MordekaiserMaceOfSpades

Q – Mace of Spades

NEW    Mace of Spades now grants Mordekaiser +75 range for the attack
COST   25/32/39/46/53 health 20/25/30/35/40 health
MordekaiserCreepingDeathCast

W – Creeping Death

NEW Mordekaiser now also gains the effects of Creeping Death if he casts it on an ally
NEW  Mordekaiser and any ally with Creeping Death gain +60 bonus movement speed when running toward each other
COST 26/32/38/44/50 health 20/25/30/35/40 health
DAMAGE 24/38/52/66/80 (0.2 ability power) magic damage per second 20/32/44/56/68 (0.15 ability power) magic damage per second
MordekaiserChildrenOfTheGrave

R – Children of the Grave

Enslaved champions grant Mordekaiser +20% of their attack damage and ability power +25% of their bonus health and +30% of their ability power
Enslaved champions gain 75% of Mordekaiser’s total attack damage 25/50/100 attack damage as a bonus
REMOVED  Enslaved champions no longer gain 75% of Mordekaiser’s ability power
Ovaj rework me razočarao u potpunosti jer kao  prvo.. Riot je objavio da žele  kompenzirati champione koji su koristili DFG kao core item ( Morde, Veigar itd..) i onda boom… dodatno ih oslabe ?? Riot burst magea želi pretvoriti u bruisera koji nema nikakav crowd control.. Ja ne znam na kojim su oni drogama, ali pomalo mi već ide na živce mindset poput ” burst magevi nemaju counterplay ” ili ” Morde je veliki metalni golem pa zato mora biti bruiser ” – Ova igrica nema nikakve veze s realnošću, a kada krenu govoriti kako champion koji nema apsolutno nikakvu mobilnost i doslovno se može odšetati od njega svaki put nekad se stvarno zapitam što riot radi i zašto ne slušaju player feedback jer PUBLIC BETA ENVIORMENT upravo tome služi, a na kraju ispadne da rade kako njima paše. Uglavnom dosta rantanja ( jako sam se nadao mage mordekaiseru). Kao prva promjena mi se ne sviđa što su mu išli dirati base health regen jer su mu smanjili spell costove, to nikako nije dobar tradeoff jer ga je trenutno gotovo nemoguće igrati bez spell vamp runa  pogotovo protiv nekog lane bullya. Ono što mi se sviđa je to što kad su već odlučili ga pretvoriti u još jednog bruisera, dok usput gaze po svim midlanerima, su mu odlučili dati QoL promjene tako da uopce može prići ikome ( Q range povećan + Movement speed na W + za osobu na koju se baci – vjerojatno adc – self peel). Nažalost damage na W se ne stacka ako se osoba/minion  + morde nalaze odma kraj enemy championa ( iako bi to bilo apsurdno op da je tako), no stavimo to na stranu,  ono što mi se dalje ne sviđa je to što su mu ponovo smanjili damage na W. Oni doslovno žele mordekaisera pretvoriti u ADC dadilju koja će mu dati resistove + movespeed ( W daje dosta armora/mr –>  ARMOR & MAGIC RESIST: 10 / 15 / 20 / 25 / 30 )  te ultati na bilo kojeg  tanky enemy championa bio to jungler/top što su potvrdili promjenom na ultimateu kojom morde ponovo gubi na damageu, a zauzvrat dobiva bonus health ( zato pretpostavljam da će se ulti koristiti više na enemy frontline jer ap i ad carryiji ne kupuju puno healtha ) te zadnja promjena koja je uništila  moj #apmorde san, duh će od ovog patcha raditi puno manje damagea. Champion koji je već bio toliko nepopularan i slab, ovime su ga još više  gurnuli u blato.

Syndra

 Syndra

SyndraE

E – Scatter the Weak

Collision width of Dark Spheres has been increased.

Napokon popravljeno na širinu koja bi trebala biti koju su prošli patch pretjerano smanjili. Syndra ponovo ima stun.Još uvijek slab champion jer ništa ne radi pretjerano dobro te postoji champion koji uvijek radi nešto bolje od Syndre. Prije je bila definirani lane bully i to joj je omogucilo da dobije lane pa na kraju i game ( smatram da je tad bila op no 20 dmga skinuto sa level 1 q je pretjerano ).Dodatni razlog zašto je loša je to što nema nikakav gap close, a trenutno vlada hard engage-puno crowd control meta.


Veigar

Veigar

VeigarBalefulStrike

Q – Baleful Strike

NEW Baleful Strike is now a skillshot that passes through the first target hit and stops on the second target hit
RANGE 650 850
COOLDOWN 8/7/6/5/4 seconds 7/6.5/6/5.5/5 seconds

VeigarDarkMatter

W – Dark Matter

COST  70/80/90/100/110 mana 70/75/80/85/90 mana
 
COOLDOWN 10 seconds 10/9.5/9/8.5/8 seconds
VeigarEventHorizon

E – Event Horizon

 

NEW  Appears instantly Now has a 0.75 second delay before appearing
COST 80/90/100/110/120 mana 80/85/90/95/100 mana
COOLDOWN   20/19/18/17/16 seconds 18/17/16/15/14 seconds
RANGE   650 700
VeigarPrimordialBurst

R – Primordial Burst

 

RATIO 1.2 ability power 1.0 ability power
COST  125/175/225 mana 125 mana at all ranks
COOLDOWN  130/110/90 seconds 120/100/80 seconds
Ovaj Rework također mrzim iz istog razloga kao kod mordekaisera, a to je riotova kompenzacija za DFG, a to je da dodatno oslabe championa. Iskreno, Veigar je bio sasvim jak i bez DFG-a no ovim reworkom riot ga je dodatno dotukao jer ponovo ” nije imao nikakav counter play kao burst mage ” ( istina je da stun nije imao counterplay, ali to je jedino što je imao ). Kod ovog reworka mi se sviđaju dvije stvari, ovako broken stun više nije instant cast, mislim da je 0.75 delay pretjerano, ali tako velik stun + toliki duration nikako ne smije biti instant cast pogotovo u slučaju one shot magea kao što je veigar. Druga promjena je ta da je Q sada skillshot jer je bio užasno abusive u laneu. Dobri Veigar igrači bi ga koristili za poke umjesto da stackaju ability power.Q  sada prolazi kroz prvu osobu  što će veigaru pomoći da lakše farma  u laneu, ali i da malo lakše pogodi protivnika ( npr ako stoje iza miniona), naravno ne lakše od point click – do damage tipa.. W  promjena je lijepa, ali mislim da je kod veigara u ovakvom stanju nebitna jer taj spell ima tako velik delay i da ga je jedino moguće pogodit ako je osoba prije tog stunana s E što me dovodi do treće promjene o kojoj sam već pričao. Sve je to lijepo što su mu smanjili mana costove jer su bili užasno zastarjeli i što su mu smanjili cooldowne  na W,E,R te čak povećali range na E, ali  to ništa ne može nadmašiti E delay  koji mislim da jako šteti veigaru, prije je to bio jedini razlog zašto je dobar. Nedavno je čak vidio igre kao support u lcsu jer je taj stun bio toliko jak – možda čak i najjači spell u igrici koji nije ult, a ne radi damage. Kod Q promjene je također super što će veigar potencijalno brže stackati ability power ako se uzme u ozbir da može last hitati 2 miniona sa jednim q.Ult 0.2 ap ratio nerf bi se trebao osjetiti late game na ad championima, ali ne bi trebalo imati utjecaj ako veigar nukea mageve jer veigarov ult i dalje radi 80%  bonus damagea baziranog na protivnickom ability poweru.  Mislim da kad bi mu samo malo skratili delay na E da bi veigar bio na dobrom mjestu.

Xerath

Xerath

XerathMageSpear

E – Shocking Orb

MAXIMUM STUN DURATION   2.25 seconds 1.75 seconds

 Smanjen stun duration na max rangeu pošto se duration povećava kako orb dolazi do max rangea. ( od 0.75 sec do 1.75 od ovog patcha) Ovo je super promjena jer prilikom siegeanja, ako xerath nekog pogodi s E pod turretom, to je automatski 1-2 ulte koje protivnik ne može izbjeći. Pošto xerathov ult ima delay, ovo bi trebalo smanjiti broj najčešće na jedan ili čak nula ako protivnicki champion ima merkurice. Drugi razlog zašto mi se ovo sviđa je to što je xerath trenutno previše siguran champion, free mana, poke 4 days uz slow + stun za self peeling. Ovo bi ga trebalo dodatno oslabiti protiv asassina i hard engage kompozicija. Mislim da je xerath trenutno daleko najjači mage i da je ovaj nerf opravdan. Treči razlog se nadovezuje na prvi, a to je  jer se xerath najčešce igra sa championima koji imaju root,crowd control poput gnara, morgane te ryzeom(prije dok je bio u meti) i drugima.. u takvim kompozicijama bi mogao lockati osobe na mjestu na jako dugo, a xerath je apsurdan ako mu se omogući da pogodi svaki spell.


Zilean

Zilean

General

BASE ARMOR   17 19
ATTACK RANGE  600 550
ZileanQ

Q – Time Bomb

NEW   Time Bombs are now a lobbed skillshot with fixed travel time. The Time Bomb sticks to enemies and allies near it. If nothing comes nearby, the bomb detonates normally.
NEW  When Zilean gets two bombs on the same unit, the first bomb detonates immediately, stunning all enemies in the area for 1.5 seconds
TIME BOMB DELAY   4 seconds 3 seconds
DAMAGE 90/145/200/260/320 (0.9 ability power) magic damage 75/115/165/230/300 (0.8 ability power) magic damage
RANGE  700 900
COOLDOWN  10 seconds 12/11/10/9/8 seconds
COST  70/85/100/115/130 mana 60/70/80/90/100 mana
Rewind

W – Rewind

REMOVED Rewind no longer reduces the cooldown of Chronoshift

TimeWarp

E – Time Warp

DURATION   2.5/3.25/4/4.75/5.5 seconds 2.5 seconds
SLOW AMOUNT  55% 40%/55%/70%/85%/99% 
COOLDOWN  20 seconds 15 seconds
COST  80 mana 50/55/60/65/70 mana
RANGE  700 (center of Zilean’s hitbox to center of opponent’s hitbox) 550 (edge of Zilean’s hitbox to edge of opponent’s hitbox) – this should be around a ~75 range reduction, which varies depending on how fat his target is
ChronoShift

R – Chronoshift

DURATION  7 seconds 5 seconds
COOLDOWN   180 seconds 120/90/60 seconds
Za razliku od prva 2 reworka, ovaj mi se sviđa. Kao prvo, smanjili su mu auto attack range te zauzvrat malo povečali base armor. Promjena je u redu jer je stvarno nepotrebno imao 600 ~range, a 550 je i dalje u razini s većinom range championa što je također isti range kao njegov E od ovog patcha. Prva velika stvar kod ovog reworka je to što W više ne smanjuje ult cooldown, no zauzvrat su mu dodali malo counterplaya tako da su smanjili koliko će chronoshift trajati te su za kompenzaciju drastično smanjili cooldown na R. Ovo mi se sviđa iako je zapravo nerf jer mislim da je bilo totalno apsurdno da zilean s 40% cooldown reductiona late game ulta 2 puta u produženom teamfightu. Za E su također radili nekakav tradeoff, smanjili su trajanje za ~ pola, ali su povećali slow/ms za ~ pola. Je li ovo sad nerf ili buff, dosta ovisi o situaciji  jer će ovom promjenom zilean biti puno izraženiji u teamfightovima gdje će movespeed služiti kao hyper engage  ili češće peel za adc-a  bio to 99%  movespeed buff za adca ili 99% slow na protivnicki frontline. Možda sam u krivu  oko W spella, ali smatram da će povećan slow/movespeed poboljšati zileanove teamfightove, a da će smanjen duration imati utjecaj kod chaseanja ili ako zilean napravi misplay ( a.k.a da missclicka na krivu osobu ). Evidentno je jedino to,  pošto je smanjen duration,  da će ga zilean igrači morati koristiti pametnije pošto  više neće moći održavati 100% uptime na time warpu. zileanov q  je sada skillshot te  mislim da champion koji ima jedan jedini dmg spell(skillshot) da to drastično smanjuje njegov damage potencijal i da će se zilean prvenstveno igrati kao support sa ovako dobrih utilitjem pogotovo kako su dodali 1.5 sec stun na Q.

Jungle Items

 

COST TO CHANGE BETWEEN TIER 2 JUNGLE ITEMS  

0 gold 255 gold

 da quoteam riot…” Our initial goal was to let you change strategic course in the early game without incurring a setback, but most were just using it to switch to the “best” lategame smite before picking up their enchant.  ” mislim da je ovo totalni bs jer su ovime unistili puno junglera kojima je ljubicasti jungle item sluzio kao sustain prvih par clearova te bi ga zamjenili kasnije za item  koji pridonosi teamfightovima.. Riot očito mrzi junglere jer čim gankaju  ili rade damage, treba ih unistiti u potpunosti jer su ” annoying to play against ”  te  im staviti kazev da ne mogu izaci iz junglere i da samo farmaju. Toliko o jungle raznolikosti o kojoj riot priča od početka sezone 5, a i u prijašnjim sezonama. Čim se pokaže da je neki jungler jak, odma sljedeći patch jungle itemi dobivaju nerf ili champion pa se svake sezone igraju 2-3 najjača junglera dok ostali jedva naprave prvi clear kako bi kupili 450 golda enchant.. Sad je j4 dobio nerf tako da ćemo ovaj patch u soloq sve češće viđati nidalee/vi/reksai/fiddle banove/pikove  dok oni ne dobiju sljedeći nerf, a možda se tu i tamo pojavi neki slijepac, cica mica ili kukac..Rank do patcha 5.5 dok ne vidim promjene za tank junglere koje je riot najavio.

1054

Doran’s Shield

Fixed a bug where Doran’s Shield wasn’t blocking 8 single target spell damage

napokon su ovo popravili, ovo bi direktno trebalo utjecati na manje mageva na top laneu, a možda ga i neki melee championi ili manaless championi poput vladimira, katarine počnu uzimati iako mislim da su boots + 3 pota superiorni u ovom trenutku barem što se tiče soloq-a.

3707

Enchantment – Warrior

ATTACK DAMAGE  45 40

 ništa pretjerano, nerf za ionako već jako cost efficient jungle item koji koriste svi popularni ad jungleri trenutno. 5 dmga je otprilike 180 ~ gold  value ako se uzme u obzir da long sword kosta 360 golda, a daje 10 attack damagea.

nakon ovog nerfa, warrior enchantment je 134.1% gold efficient odnosno vrijedi 477 golda više nego što košta. #ad jungle  #masterrace.

SummonerSmite

Smite

RANGE   750 (center of champion’s hitbox to center of opponent’s hitbox) 500 (edge of champion’s hitbox to edge of opponent’s hitbox)

The above change should roughly be a ~175 range loss against champions, with many monsters being unaffected (due to them being fat), although some might require you to be a little closer

uz sve jungle nerfove, mislim da je ova opravdana jer je chilling smite bio užasno jak pogotovo protiv championa koji nemaju nikakav gap closer. Druga stvar kod ove promjene je to  da će smite stealovi od ovog patcha biti značajno teži(prvenstveno što se tiče barona/drakea, ali i red/blue buffova kada su povućeni u bush.

SummonerRevive

Revive

 

REMOVED   Revive has been removed from the game

RIP PHANTOM LORD KARTHUS. Mislim da ovaj spell ionako nitko nije koristio, a da nije troll…

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes