Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • TrutY
    Moderator
    Post count: 14
    #1387 |

    Pokuša sam brojno puta navuć se na ovo igru, ali nikako. Jednostvano mi je svjetlosnim godinama iza ostalih igara u žanru?
    Gdje griješim, u čemu je kvakva sa ovom igrom?

    Anonymous
    Post count: 3
    #1548 |

    Mislim pitanje ti je malo čudno. Ako se nemožeš navući na igru očito nije za tebe. Meni je iskreno HotS najbolja moba koju sam igrao jer je jednostavno brza, nema dosadnih elemenata iz drugih moba, te su gameovi puno kraći. Igrao sam Dotu i LoL preko 3 godine i kada bi me netko pitao koja mi je bolja rekao bih HotS, ali svi smo različiti. Ova igra nije toliko komplicirana nego je više stvorena za zabavu sa likovima iz Blizzard universa (što mi je veliki plus). Ako trebaš postaviti ovakvo pitanje mislim da igra jednostavno nije za tebe.

    Anonymous
    Post count: 2
    #1558 |

    Složio bih se sa The4n70. HotS promovira više svoj casual aspekt igranja. Osobno mi je puno draže odigrati game od 20 minuta nego igrati po sat vremena jedan ranked i jos izgubiti game i zivce 😀 Ako nisi timski igrač i više voliš solo “kerijat” onda ovo nije igra za tebe.
    Ukratko, HotS je Hearthstone u svijetu Moba 😀

    KbH
    Participant
    Post count: 2
    #1559 |

    ako neko zeli da igra, nek me doda 😀 pocetnik sam, tako da 🙂

    TrutY
    Moderator
    Post count: 14
    #1563 |

    Ma nesmeta meni casual faktor igre.

    Ja sam dojma da je dota 2 casual kad sam prešao sa Sc2. I jako mi je fun taj drugciji timski aspekt. Ali sad kad je igram par mjeseci vidim dubinu u igri, gdje skillom možeš napredovat, last hitanje, denayanje, itemi itd.

    Dok u HotS nevidim dubinu igre, gledao sam dosta i pro stimova, nakon 6 miseci nać će se najbolji skill build za svakog heroja i to je to. Jako je malo raznolikasti i stvari koje će odvajat dobre igrače od ostalih.

    Mislim da u ovakvom stanju nevidim igru da uspijeva kao Esports, dok kao casual igra se može prat ko i svaka druga.

    Anonymous
    Post count: 2
    #1565 |

    To stoji za skill build. Ali nacin na koji blizzard nerfa heroje moze puno toga promjeniti. Iako velika vecina traitova je dosta underated. Neki “losiji” ispadnu u nekom slucaju bolji ovisno o team compositionu. U svakom slucaju lagano je nauciti igrati ali za neki higher level je potrebno dosta sitnica za masterat. Ja sam npr. presao sa LoL-a na HotS i meni je LoL u usporedbi sa ovim sad toliko lagan i spor za igrat da je to smijesno.

    Ali ako je Hearthstone koji je 70% rng postao competetive i e-sports pojam ne vidim razlog zasto ovo ne bi.

    Ipak je to Blizzardovski marketing 😀

    Igzy
    Participant
    Post count: 2
    #1611 |

    Evo da i ja doprinesem malo ovom topicu,jer dugo vremena pratim razvoj ove igre.(prije ove igre sam igrao dotu2,ništa pre,više for fun)

    Ono što sam zapravo prvo primjetio je da je blizzard jako dobro riješio neke probleme koji se mogu pronaći ne samo u mobama,nego i u ostalim žanrovima,kao npr. smurfanje,koliko god to nekome predstavljalo neko zadovoljstvo,većini igrača to jako smeta pogotovo na low lvl-u,a kako su to rješili vrlo jednostavno,za ranked play moras imati player lvl 30 od 40 i kupljenih 10 heroja. Tko ima živce da levelira više account-a do 30 svaka mu čast.
    Onda igra je jako lagana za naučiti i prožvakati što bi rekli i spominjete casual faktor,to je sasvim ok,ali koliko sam vidio iz par gejmova što sam odigrao jako je teška za masterati. Npr. tko je igrao dotu2 zna za zeusa garant fokus primjera je na njegovom spellu “lightning bolt” koji pravi damage i mini stun-a.Ok super,ali kakve to veze ima sa HOTS-om?
    U HOTSU sam igrao malfuriona koji je neka vrsta ranged supporta,njegov posao koliko sam ja bar shvatio je da pokupi last hit pri killing blowu na nekom heroju,budući da u HOTSU nema KDA,nego takedown i death sistem,i cijeli team benefita od killa,to je sasvim super da support moze da sudjeluje u nekom 5v5 fightu i da izvuče kill,u poredbi sa zeusom iz dote2 njegov lightning bolt je pa mozda 4-5 puta lakše pogoditi i napraviti odredjeni gank setup sa tim skillom nego u HOTS sa malfurionom(njegov skillshot nema ministun,pa ili je hit ili je miss).
    Budući da je još uvijek mali hero pool u igri nema pretjeranih crowd control setup-a,kao dota2 npr.koja u kojoj su control spellovi jako vidljivi,i nekako lagani za izvesti,tko god je igrao Muradina u HOTS po mom mišljenju naspram Tiny-a u doti2 Muradin je težak.
    Nadalje,blizzard je vjerovali ili ne dosta sagledao tržište MOBA općenito da bi zaključio šta bi trebali imati u svojoj mobi,doslovno rečeno,sve ono sto ima svkaa druga moba kod njih nema,počevši od ekonomije.Moja prva pomisao je da su si mislili:”U drugim igrama likovi nešto lane-aju,neke kombove prave,čekaju neke levele,farmaju neki gold,što mi to jednostavno ne bi preskočili dali svim herojima po 3 skilla,ukinuli wardove i nek se mlate od prve minute?” i uspjeli su u tome.
    Dok druge mobe koriste neutrale za farm,blizzard koristi svoje neutrale za push-anje lane-a,iako mehanika push-anja lane-a praktično u HOTS ne postoji dok su u pitanju heroji,neutralni kampovi omogućavaju i to.
    Uzevši u obzir da u HOTSU kompletan team share-a xp te da su svi na istom levelu,to omogućava ogroman fokus na 5v5 teamfightove,a to je zapravo ono što se u lolu i doti čeka po 20+ minuta,to se u HOTSU dešava već nakon 5-10,comeback mehanike postoje i izraženije su po mom mišljenju nego u ostalim MOBA-ama radi specifičnostima pojedinih mapa,koja svaka sa sobom nosi određeni objektiv,tipa pirate mapa na kojoj se skupljaju doobloni,mapa sa Dragon Knigtom u kojoj treba kontrola 2 towera,top i bottom da bi se na midu oslobodio DK koji ruši skoro sve pred sobom neki kratak period.
    Tako da ono taktičko-strateške dubine ima,ali samo ako igra 5 mentalno zdravih ljudi,cim tu ima 2 covjeka koji znaju i jedan rus,igra vec nema smisla,jer rus ode da glumi dendija il boga ti pitaj koga,jer misli da je dobio dotu3 serviranu u drugim skinovima…bez 5 dobro organiziranih ljudi,hots je ajmo pa reći po mom mišljenju coin toss.
    Tako da mogao bi pisati još ovoliko o nekim eventualnim poredbama no evo kao zadnja poredba naspram dote eventualno lola,a što je meni zapalo za oko je da u doti imas nukere,imas lategame heroje,squishy supporte,u lolu je manje više isto,kad support pogine,pa ono nije big deal išao je baciti wardove. Nek je carry ziv i nek farma! To u HOTS-u nema,svaki kill na bilo kome je jednako opasan kill-u “carry”-a,dok u doti2 i lolu na kraju ostane živ heroj koji ima jak damage i visok net worth,u ovoj igri se dešava da ako team fail-a bude počišćen čitav,a support ne baca wardove,smoke-ove i ostala sranja,nego aktivno sudjeluje u fightu i traži kill,dok u ostalim mobama,heh, KS KS KS.

    "Ja i moj mentor Sayka"

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.