Forum Replies Created

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Igzy
    Participant
    Post count: 2

    Evo da i ja doprinesem malo ovom topicu,jer dugo vremena pratim razvoj ove igre.(prije ove igre sam igrao dotu2,ništa pre,više for fun)

    Ono što sam zapravo prvo primjetio je da je blizzard jako dobro riješio neke probleme koji se mogu pronaći ne samo u mobama,nego i u ostalim žanrovima,kao npr. smurfanje,koliko god to nekome predstavljalo neko zadovoljstvo,većini igrača to jako smeta pogotovo na low lvl-u,a kako su to rješili vrlo jednostavno,za ranked play moras imati player lvl 30 od 40 i kupljenih 10 heroja. Tko ima živce da levelira više account-a do 30 svaka mu čast.
    Onda igra je jako lagana za naučiti i prožvakati što bi rekli i spominjete casual faktor,to je sasvim ok,ali koliko sam vidio iz par gejmova što sam odigrao jako je teška za masterati. Npr. tko je igrao dotu2 zna za zeusa garant fokus primjera je na njegovom spellu “lightning bolt” koji pravi damage i mini stun-a.Ok super,ali kakve to veze ima sa HOTS-om?
    U HOTSU sam igrao malfuriona koji je neka vrsta ranged supporta,njegov posao koliko sam ja bar shvatio je da pokupi last hit pri killing blowu na nekom heroju,budući da u HOTSU nema KDA,nego takedown i death sistem,i cijeli team benefita od killa,to je sasvim super da support moze da sudjeluje u nekom 5v5 fightu i da izvuče kill,u poredbi sa zeusom iz dote2 njegov lightning bolt je pa mozda 4-5 puta lakše pogoditi i napraviti odredjeni gank setup sa tim skillom nego u HOTS sa malfurionom(njegov skillshot nema ministun,pa ili je hit ili je miss).
    Budući da je još uvijek mali hero pool u igri nema pretjeranih crowd control setup-a,kao dota2 npr.koja u kojoj su control spellovi jako vidljivi,i nekako lagani za izvesti,tko god je igrao Muradina u HOTS po mom mišljenju naspram Tiny-a u doti2 Muradin je težak.
    Nadalje,blizzard je vjerovali ili ne dosta sagledao tržište MOBA općenito da bi zaključio šta bi trebali imati u svojoj mobi,doslovno rečeno,sve ono sto ima svkaa druga moba kod njih nema,počevši od ekonomije.Moja prva pomisao je da su si mislili:”U drugim igrama likovi nešto lane-aju,neke kombove prave,čekaju neke levele,farmaju neki gold,što mi to jednostavno ne bi preskočili dali svim herojima po 3 skilla,ukinuli wardove i nek se mlate od prve minute?” i uspjeli su u tome.
    Dok druge mobe koriste neutrale za farm,blizzard koristi svoje neutrale za push-anje lane-a,iako mehanika push-anja lane-a praktično u HOTS ne postoji dok su u pitanju heroji,neutralni kampovi omogućavaju i to.
    Uzevši u obzir da u HOTSU kompletan team share-a xp te da su svi na istom levelu,to omogućava ogroman fokus na 5v5 teamfightove,a to je zapravo ono što se u lolu i doti čeka po 20+ minuta,to se u HOTSU dešava već nakon 5-10,comeback mehanike postoje i izraženije su po mom mišljenju nego u ostalim MOBA-ama radi specifičnostima pojedinih mapa,koja svaka sa sobom nosi određeni objektiv,tipa pirate mapa na kojoj se skupljaju doobloni,mapa sa Dragon Knigtom u kojoj treba kontrola 2 towera,top i bottom da bi se na midu oslobodio DK koji ruši skoro sve pred sobom neki kratak period.
    Tako da ono taktičko-strateške dubine ima,ali samo ako igra 5 mentalno zdravih ljudi,cim tu ima 2 covjeka koji znaju i jedan rus,igra vec nema smisla,jer rus ode da glumi dendija il boga ti pitaj koga,jer misli da je dobio dotu3 serviranu u drugim skinovima…bez 5 dobro organiziranih ljudi,hots je ajmo pa reći po mom mišljenju coin toss.
    Tako da mogao bi pisati još ovoliko o nekim eventualnim poredbama no evo kao zadnja poredba naspram dote eventualno lola,a što je meni zapalo za oko je da u doti imas nukere,imas lategame heroje,squishy supporte,u lolu je manje više isto,kad support pogine,pa ono nije big deal išao je baciti wardove. Nek je carry ziv i nek farma! To u HOTS-u nema,svaki kill na bilo kome je jednako opasan kill-u “carry”-a,dok u doti2 i lolu na kraju ostane živ heroj koji ima jak damage i visok net worth,u ovoj igri se dešava da ako team fail-a bude počišćen čitav,a support ne baca wardove,smoke-ove i ostala sranja,nego aktivno sudjeluje u fightu i traži kill,dok u ostalim mobama,heh, KS KS KS.

    "Ja i moj mentor Sayka"

    Igzy
    Participant
    Post count: 2
    in reply to: HotS group play #1608 |

    Igzy#2908 lvl 6-7 sta ja znam vise,uglavnom lvliram za ranked play.

    "Ja i moj mentor Sayka"

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)