Kad bih se mogao vratiti samo 20 godina u vrijeme osnovne škole, a moji učitelji su mi govorili da je “igranje beskorisno, računala nisu budućnost” i pokažem im ovaj članak. Da, StarCraft II pomaže u osposobljavanju najsuvremenije neuronske mreže na svijetu. Osvježavajući tečaj onoga što DeepMind AI može učiniti u StarCraft II računalnoj igri prikazan je u ovom videu www.youtube.com/watch?time_continue=7120&v=cUTMhmVh1qs , ali zašto je dovraga Starcraft II igra koja se koristi za treniranje AI? Pa, StarCraft II AI koji koristi Googleova DeepMind mreža vrsta je algoritma koji se naziva PBT ili obuka na temelju populacije. PBT je dizajnirao DeepMind za poboljšanje algoritama za video igre. MIT Technology Review izvještava da PBT “uzima inspiraciju za biološku evoluciju, ubrzava izbor algoritama strojnog učenja i parametara za određeni zadatak tako da kandidatski kod crpi iz “najprikladnijih” uzoraka (onih koji zadaju zadatak najučinkovitije) u algoritamskoj populaciji “. Matthieu Devin, direktor infrastrukture strojnog učenja Waymoa, rekao je u intervjuu za MIT Technology Review: “Jedan od ključnih izazova za one koji rade strojno učenje u industrijskom sustavu je mogućnost obnove sustava i iskorištavanja prednosti novog koda. Trebamo stalno usavršavati mrežu i prepisivati naš kod. A kad budete prekvalificirali, možda ćete morati prilagoditi svoje parametre”. Uz bezbroj tvrtki koje se bave automatskim upravljanjem automobilima, Waymo bi mogao imati prednost pri DeepMind AI – nečemu što je konfigurirano za igru koja je sada već desetljećima stara.
You must be logged in to reply to this topic.