U idućem patchu za beta verziju StarCrafta 2 – Legacy of the Void čekaju nas izmjene unutar igre i promjene u balansu. Blizzard trenutno promatra kako implementirati prekid igre u kojoj se ništa ne odvija (stalemate), tako da u određenom trenutku igrač sa većim brojem bodova uzima pobjedu.
Isti sustav namjeravaju implementirati u automatski generirane turnire koji su jedan od glavnih featurea nove igre.
Promjene jedinica:
Mothership Core & Mothership
- Mass Recall cost reduced from 100 energy to 50 energy
Manja izmjena koja bi omogućila agresivniju igru Protossa, gdje bi na početku igre Protoss mogao biti agresivniji u zealot/sentry rushevima.
Mothership
- Movement speed increased from 1.41 to 1.88 to match the Mothership Core
- Same abilities as Mothership Core + Cloaking Field
Logična izmjena koja je trebala biti već implementirana jer kada radite upgrade unita, nema smisla da postane lošiji ili gubi abilitye.
Oracle Stasis: Forced Auto-cast
Ovo je zapravo nerf za bolje Protoss igrače, jer se sada Stasis aktivira ako protrči jedan zergling/marinac kroz polje. Slabijim igračima koji ne mogu toliko multitaskati bi mogao pomoći, isto kao kod Terranovih mina.
Brood Lord
- Range increased to 11
- No longer has the frenzied passive
Buff i nerf istovremeno za Brood Lorde koji su malo izgubili svoju ulogu implementacijom flying locusa. Range 11 je ogroman (Tempest razina) i omogućiti će Zergu da pregazi Terrana koji nema Vikinge a nedostatak Frenzieda će omogućiti da u ZvZ mečevima možete infestorima baciti fungal na grupu Brood Lorda. Definitivno dobara i zabavna izmjena jedinice.
Upgraded Zealot speed increased from 2.75 to 2.953
Zealot se malo diže u brzini da ima smisla raditi njih umjesto Adepta u lategame situacijama.
Lurker damage changed from 30 damage to 20 +10 vs. armored
Blizzard ne želi da jedini counter Lurker igri bude air, pa dobiva manji nerf.
Ostale sve promjene provjerite na službenom siteu stranice.
You must be logged in to reply to this topic.