U idućem patchu za beta verziju StarCrafta 2 – Legacy of the Void čekaju nas izmjene unutar igre i promjene u balansu. Blizzard trenutno promatra kako implementirati prekid igre u kojoj se ništa ne odvija (stalemate), tako da u određenom trenutku igrač sa većim brojem bodova uzima pobjedu.

Isti sustav namjeravaju implementirati u automatski generirane turnire koji su jedan od glavnih featurea nove igre.

Promjene jedinica:

Mothership Core & Mothership

  • Mass Recall cost reduced from 100 energy to 50 energy

Manja izmjena koja bi omogućila agresivniju igru Protossa, gdje bi na početku igre Protoss mogao biti agresivniji u zealot/sentry rushevima.

Mothership

  • Movement speed increased from 1.41 to 1.88 to match the Mothership Core
  • Same abilities as Mothership Core + Cloaking Field

Logična izmjena koja je trebala biti već implementirana jer kada radite upgrade unita, nema smisla da postane lošiji ili gubi abilitye.

Oracle Stasis: Forced Auto-cast

Ovo je zapravo nerf za bolje Protoss igrače, jer se sada Stasis aktivira ako protrči jedan zergling/marinac kroz polje. Slabijim igračima koji ne mogu toliko multitaskati bi mogao pomoći, isto kao kod Terranovih mina.

Brood Lord

  • Range increased to 11
  • No longer has the frenzied passive

Buff i nerf istovremeno za Brood Lorde koji su malo izgubili svoju ulogu implementacijom flying locusa. Range 11 je ogroman (Tempest razina) i omogućiti će Zergu da pregazi Terrana koji nema Vikinge a nedostatak Frenzieda će omogućiti da u ZvZ mečevima možete infestorima baciti fungal na grupu Brood Lorda. Definitivno dobara i zabavna izmjena jedinice.

Upgraded Zealot speed increased from 2.75 to 2.953

Zealot se malo diže u brzini da ima smisla raditi njih umjesto Adepta u lategame situacijama.

Lurker damage changed from 30 damage to 20 +10 vs. armored

Blizzard ne želi da jedini counter Lurker igri bude air, pa dobiva manji nerf.

Ostale sve promjene provjerite na službenom siteu stranice.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes