Umjetna inteligencija je simulacija procesa inteligencije ljudi pomoću strojeva, posebice računalnih sustava. Ti procesi uključuju učenje (stjecanje informacija i pravila za korištenje informacija), rasuđivanje (koristeći pravila za postizanje približnih ili konačnih zaključaka) i samokorekciju. Posebne primjene AI uključuju ekspertne sustave, prepoznavanje govora i strojni vid.
Jedna od takvih simulacija upravo je ušla u Starcraft 2 svijet. Zašto je to velika stvar? Umjetna inteligencija prolazila je kroz veliki broj testiranja te nakon pozamašne količine prikupljenih podataka suočena je s nekolicinom profesionalnih igrača. Rezultati koji su dobiveni odigravanjem mečeva su se pokazali i više nego zadovoljavajući. Ukoliko kao primjer uzmemo mečeve ‘AlphaStar(AI)’ vs ‘TLO’ te isto tako ‘AlphaStar’ vs ‘Mana’ vidjeti ćemo kako su profesionalni igrači imali velikih problema u samoj igri. Nakon nekoliko poraza profesionalnih igrača, ustanovljeno je kako umjetna inteligencija definitivno ima prednost kod same mehanike igre te najuočljiviju prednost u micranju menadžmentu samih jedinica. No, da se ne bi sada razvezali o samim mečevima, ukoliko vas zanima i voljni ste vidjeti i posluhnuti pobliže o samim detaljima, možete to napraviti na ovome linku: https://sc2casts.com/cast24422-MaNa-vs-AlphaStar-Games-in-1-Video-DeepMind-StarCraft-II-Demonstration-Showmatch
Eksperimentalna verzija DeepMindovog agenta StarCraft II, AlphaStar, uskoro će odigrati mali broj mečeva na ladderu u Europi kao dio tekućih istraživanja AI. Ako želite priliku da pomognete DeepMindu sa svojim istraživanjima tako da se podudaraju s AlphaStarom, možete se uključiti klikom na gumb “opt-in” u samoj igri. Svoj izbor za odabir možete promijeniti u bilo kojem trenutku pomoću gumba “DeepMind opt-in” na 1v1 izborniku. U svrhu znanstvenog testiranja, DeepMind će usporediti performanse AlphaStara igrajući anonimno tijekom serije “sakrivenih” pokusnih mečeva. To znači da StarCraft 2 zajednica neće znati koje mečeve AlphaStar igra, kako bi se osiguralo da se svi mečevi igraju pod istim uvjetima. AlphaStar igra s ugrađenim ograničenjima koje je DeepMind tim definirao u dogovoru s profesionalnim igračima. Pobjeda ili poraz protiv AlphaStara će utjecati na vaš MMR kao i pri igranju protiv stvarnih protivnika.
Zašto to napraviti? Pa ako radi ničega drugoga, mišljenje je autora da time pomažete unapređenju same tehnologije. Ukoliko vam to nije dovoljno, uvijek se možete nadati da će vam netko, radi ove male ‘pomoći’ jednog lijepog, divnog, sunčanog dana ponuditi lutke za kućnu zabavu 😀
Pozdrav i do čitanja
You must be logged in to reply to this topic.