Blizzard tijekom ljetnih mjeseci nije spavao, već žestoko radi na dovršavanju igre koja bi trebala biti spremna za prodaju krajem ove godine. U posljednjih mjesec dana imamo velike izmjene u Battle.netu, single i multiplayer dijelu igre.

Battle.net

U Battle.net implementirana je prva verzija skripte koja omogućava automatsko stvaranje dnevih i vikend turnira. Sam sustav je zanimljivo osmišljen, omogućava single i double elimination igre, omogućava veto mapa uz uvid u protivničke statistike na pojedinim mapama i pojedinim rasama te sustav notifikacije oko igranja iduće mape. Kako bi turniri kretali glatko i bez zastoja, uveden je i sustav trajanja igre, gdje nakon određenog vremena (30 minuta npr.) igra završava i pobjednik je igrač koji je sakupio više bodova (bodovi se dobivaju kroz sakupljene resurse, izgrađene i uništene građevine i jedinice).

Single player

Na single player planu prikazan je Allied Commander mod, što je co-op igranje kampanje. Već viđeno u drugim žanrovima igre, ali sada se i StarCraft uvodi u to. Kako je Archon mode iznimno popularan odluka o ovakvim misijama ne iznenađuje.

Multiplayer

Šečer na kraju, najveća izmjena u igri od 2011. godine kada je izmijenjen Zerg povećanjem snage Queena – djelomično ukidanje macro mehanika.

Terran: nema više M.U.L.E

Protoss: nema više Chronoboost

Zerg: automatski injectovi, spawn larva ograničena na 2

Ove izmjene potpuno mijenjaju dinamiku i balans igre. Protoss više ne može jednostavno raditi brze tajming napade, Terran ima znatno manje resursa u početku igre i mora paziti na svaki unit, dok u kasnijim dijelovima igre više nema comeback mehaniku uz MULE, dok Zerg mora konstantno raditi više hatcherya te u kasnijim dijelovima igre više ne može jednostavno izgubljenu vojsku vratiti na 200 supply. Profesionalni igrači su iznimno podijeljeni oko ove promjene, i igra sada više teži prema micromanagmentu i čuvanju pojedinačnih radilica.

Osim macro mehanike, Protoss je dobio nerf u obliku warpanja unita, gdje u pylonima pokraj koji nije Gateway warpanje unita traje iznimno dugo, dok u pylonima pokraj Gatewaya warpanje se odrađuje trenutačno. Rezutat toga trebao bi biti manje timing napada. Disruptor  je dobio redizajn gdje unit više nije neuništiv nego baca projektil koji radi AoE damage, dok Zealot sa charge upgradeom sada pri prvom napadu radi 30 damage, što je veliki buff za ovaj Gateway unit, i u kombinaciji sa Adeptom može parirati MMM Terran vojsci. Sigurni smo da će kroz idućih dva tjedna doći novi patchevi, a teško je utvrditi koja rasa će biti najjača, barem do pojave nekog turnira sa većim nagradnim fondom za LOTV.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes